ملی پوشی که در پرتغال مفقود شد

یکی از ملی پوشان نوجوان قایقرانی کشورمان پس از حضور در کشور پرتغال از تیم ملی جدا شد و هنوز در جمع ملی پوشان حاضر نشده است.

ملی پوشی که در پرتغال مفقود شدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ملی پوش جوان کشورمان پس از اینکه روادید و گذرنامه خود را از مسئولان اخذ کرد برای دیدن خانواده از اردو جدا شد و پس از آن به کاروان قایقرانی مراجعه نکرده است و شائبه پناهندگی وی وجود دارد.
 
در این رابطه امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ماجرا را به شکل ذیل تشریح کرد: این ورزشکار که به همراه تیمی ملی جوانان رشته کانو کانادایی به پرتغال اعزام شده بود گویا ویزای خود را از مربی‌اش می گیرد و می رود تا با خانواده مادری‌اش دیدار کند و پس از آن به جمع ملی پوشان باز نگذشته است.
 
وی افزود: امروز مذاکراتی با پدر او داشتیم و در این مورد زمان و مهلت از ما خواستند که البته ما هم زمان قانونی برای بازگشت این قایقران ارائه کردیم.
 
امینی در خصوص مسابقات کاپ آبهای آرام تصریح کرد: پاروزنان پیشرفت چشمگیری داشتند و در سه رشته به فینالA راه پیدا کردند که اگر با این موفقیت پیش بروند امید به کسب سهمیه داریم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار