اشرف جهانی شد

کتایون اشرف پس از دریافت اسکار پاروی طلایی به عضویت آکادمی جهانی قایقرانی درآمد و فردا صبح عازم شهر پو فرانسه به منظور حضور در مسابقات جهانی است.

کتایون اشرف جهانی شد
کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از عضویت در آکادمی اسکار پاروی طلایی که هر ساله به بهترین‌های اسلالوم در 7 بخش اسکار اعطا می‌کند خبر داد و گفت: امروز عضو ثابت آکادمی جهانی  قایقرانی شدم و با این شانس خوشحالم که با ملیت ایرانی یکی از اعضای این سایت به حساب می‌آیم.

اشرف در ادامه اظهار داشت: این اتفاق حسن‌های خوبی دارد، از جمله نشان دهنده آن است که ما از رکوردهای جهانی رشته اسلالوم دور نیستیم.

**عازم کاپ جهانی فرانسه هستیم

مربی تیم ملی بانوان اسلالوم در خصوص اردوهای تیم ملی تاکید کرد: سه شنبه به منظور حضور در کاپ جهانی اسلالوم عازم فرانسه هستیم و در شهر پو فرانسه اقامت خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: منیره نصر آزادانی، رکسانا رازقیان و شقایق سید یوسفی برای اعزام به مسابقات کاپ جهانی فرانسه انتخاب شده اند که هر سه از لحاظ بدنی و تکنیکی در شرایط خوبی هستند و امیدوارم که حضور شایسته‌ای داشته باشند.

اشرف تصریح کرد: در این کاپ جهانی بزرگترین قهرمانان جهان حضور دارند و برای پاروزنان ما محک خوبی است تا خود را در این رقابت‌ها بیازمایند.

وی در خصوص تاریخ مسابقات تاکید کرد: 27 مرداد مطابق با 16 آگوست 2015 مسابقه کاپ جهانی برگزار می‌شود و با توجه به این که پیست، مسیر سخت و ناهمواری دارد امیدوارم از عهده آن بربیایند.

**پسران اسلالوم در کمپ مشترک با تیم ملی ترکیه

اشرف در پایان خاطر نشان کرد: پسران اسلالومی نیز در کمپ مشترک با تیم ملی ترکیه در حال تمرین هستند تا خود را برای مسابقات جهانی در لندن آماده کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اشرف ، اسکار ، پارو ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار