اشرف: کلاسهای داوری اسلالوم به پایان رسید

مربی تیم ملی بانوان اسلالوم قایقرانی گفت: کلاسهای داوری اسلالوم پایان یافت و 24 داور موفق به گذراندن این دوره و کسب تجربه کافی شدند.

اشرف: کلاسهای داوری اسلالوم به پایان رسیدکتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت:دوره داوری رشته اسلالوم به پایان رسید و 24 داور موفق به گذراندن این دوره با تجربیات زیاد و سطح کلاس بندی بالا با مربی پیریک( مسئول توسعه و استعدادیابی اسلالوم از uci) شدند و به استانها محل زندگی خود بازگشتند تا مشوقی برای ورزشکاران این رشته در سایر استانها باشند.
 
وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور آقایان با داوری همین داوران برگزار شد و پیریک روز گذشته ایران را ترک کرد.
 
تجربیات داوران اسلالوم را افزایش می دهیم
 
اشرف در خصوص برنامه های بعدی که برای اسلالوم در نظر دارند تاکید داشت: ما در فرصتی که داریم این داوران را در مسابقات داخلی استفاده می کنیم تا تجربیات عملی آنها افزایش یابد و برای دوره های بعدی آمادگی پیدا کنند.
 
بانوان اسلالوم عازم پاریس می شوند
 
وی خاطر نشان کرد: همچنین بانوان ورزشکار اسلالوم اول مرداد ماه عازم پاریس می شوند تا در کاپ جهانی حضور خود را ایفا کنند.
 
پسران اسلالوم به اولین اردوی مرزی اعزام می‌شوند
 
اشرف مربی تیم ملی اسلالوم بانوان قایقرانی در ادامه اظهار داشت: تیم ملی پسران اسلالوم که 2 ورزشکار کایاک و کانو هستند با مربی خود مسعود خدایاری هفته آینده عازم ترکیه می شوند تا در اردوی مشترک با تیم ملی ترکیه آمادگی خود را کسب کنند سپس برای حضور در کاپ جهانی از ترکیه به لندن بروند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار