برنامه‌های آماده سازی پاروزنان آبهای آرام برای حضور در انتخابی المپیک

رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی برنامه‌های آماده سازی پاروزنان آبهای آرام رشته کانو برای حضور در انتخابی المپیک میلان اعلام کرد.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 28 مرداد ماه مسابقات قهرمانی جهان میلان ایتالیا را پیش رو داریم به همین منظور یک پارو زن را در تست گیری‌های جدید برای شرکت در ماده کانو هزار متر یک نفره منتخب می‌کنیم و عادل مجللی در ماده 200 متر حضور پیدا خواهد کرد.
 
 وی در خصوص تاریخ مسابقه قهرمانی جهان تصریح کرد: از 28 مرداد مسابقات قهرمانی جهان در شهر میلان ایتالیا تا اول شهریور 1394 برگزار می‌شود و بعد از آن پارو زنان خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خواهند کرد.
 
 به کمپ مشترک با تیم ملی آلمان در رشته کانو می‌پیوندیم
 
میلاد رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی در خصوص اردوهای برون مرزی که برای پاروزنان‌ در نظر گرفته بودند خاطر نشان کرد: در حال رایزنی با کشور آلمان برای تشریفات و تامین مالی اردو بودیم که مذاکرات با موفقیت به نتیجه رسید و 10 تیر ماه با مجوزی که آلمان صادر کرد به کمپ این کشور برای انجام تمرینات مشترک با تیم ملی آلمان می‌پیوندیم تا خود را برای انتخابی‌ المپیک در 28 مرداد ماه آماده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار