کارشناس گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان از آمادگی این استان برای پذیرایی از مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ تمیور خالدی گفت: استان کردستان با دارا بودن 227 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و داشتن بازارچه های مرزی و همچنین طبیعت بکر و زیبا و جاذبه های گردشگری یکی از مقاصد گردشگری منطقه غرب کشور است.

وی افزود: آماده سازی 26 هتل، 25 مهمان پذیر، 80 واحد غذاخوری بین راهی و بیش از 150 خانه مسافر جهت ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی به گردشگران ورودی به استان می باشد که تمام این امکانات آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران تابستانی است.

کارشناس گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان بااشاره به اینکه در راستای اجرایی نمودن برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان در خصوص سفرهای تابستانی، جلسات و برنامه هایی برگزار شده است بیان کرد: برگزاری بیش از 15 جلسه مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر تابستانی استان و شهرستان ها با بیش از 180 مصوبه، چاپ بیش از 150 هزار انواع بروشور، نقشه راهنمای گردشگری،  لوح فشرده معرفی جاذبه های گردشگری استان کردستان جهت توزیع در بین گردشگران ورودی به استان از جمله این اقدامات است.

خالدی گفت: برپایی 5 نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در استان ، نظارت بر تاسیسات گردشگری، راه اندازی 10 اکیپ نظارتی ، راه اندازی 10 مرکز اطلاع رسانی گردشگری ،تجهیز و آماده سازی موزه ها و اماکن تاریخی استان برای بازدید گردشگران و مسافران از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.