اصفهان؛

120 هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر از فریدونشهر دیدن کردند

سرپرست فرمانداری فریدونشهر اعلام کرد : 120 هزار گردشگر در تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان از نقاط دیدنی و جاذبه های طبیعی فریدونشهر دیدن کردند.

120 هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر از فریدونشهر دیدن کردند

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامرضا یسلیانی در کنفرانس خبری گفت: این تعداد گردشگر در مدارس و مهمانسراهای شهرستان فریدونشهر اسکان یافتند.

وی اظهارکرد: بسیاری از مسافران و گردشگران حتی چند شب را در دامن طبیعت زیبای فریدونشهر و پارکهای این شهرستان سپری کردند.

سرپرست فرمانداری فریدونشهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای رفاه مسافران در این شهرستان فراهم شد، گفت: واحدهای خدماتی از جمله خبازی ها، رستوران ها، اغذیه فروشی ها و گوشت فروشی ها در تعطیلات پایانی ماه مبارک رمضان فعال بودند.

وی با اشاره به اینکه نظارت کافی بر مراکز خدماتی فریدونشهر انجام می شود، افزود: خوشبختانه برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ایجاد رفاه آنان با مشکلی مواجه نشدیم.

یسلیانی با اشاره به تردد زیاد گردشگران در مناطق گردشگری فریدونشهر از جمله پونه زار و پارک سراب، گفت: با احداث و بهره برداری از خیابان کمربندی شهید مدنی فریدونشهر از حجم ترافیک در خیابان های سطح شهر کاسته شد.

تعداد مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی فریدونشهر از جمله بیمارستان رسول اکرم (ص ) این شهرستان در عید سعید فطر و تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان زیاد گزارش شد لذا مسئولان ذیربط باید برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان فریدونشهر و گردشگران علاقمند به طبیعت این شهرستان در فصل تابستان، تمهیدات لازم را بیاندیشند

انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.