فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: همچنان که روزه داران جهادگران عرصه نفس اند، مذاکره کنندگان نیز جهادگران عرصه دیپلماسی هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان علی اکبر ورمقانی در دیدار با امام جمعه سقز با تبریک عید سعید فطر و موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: جمع بندی مذاکرات عزتمندانه با زحمات و مجاهدت صادقانه و مجدانه انجام شد و برگی زرین در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار گذاشته شد.

وی افزود: این اقدامات فقط با روحیه مجاهدانه و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب به ثمر می نشست که فرزندان ایران اسلامی نیز در این راه حرکت کردند.

او این دستاورد را ثمره هدایت عالمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست جمهوری، برکت خون شهیدان و حمایت مردم فهیم کشورمان و ایستادگی و مقاومت 35 ساله آنها در برابر مشکلات و تحریم های ظالمانه برشمرد.

ماموستا حسین زاده امام جمعه سقز نیز با تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمان جهان به سخنان رهبر انقلاب در جشن عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: توجه به سخنان حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی کشور را از هر گونه گزند حفظ می کند.

وی با بیان اینکه دین اسلام بر پایه برادری و اتحاد بنا نهاده شده است، بر حفظ وحدت در برابر هواهای نفسانی و توطئه های دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.