مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: با تلاش عوامل راهداری اکنون تردد در تمام راه های استان امکان پذیر است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛   مدرس گرجی گفت: مسیر سنندج به دیواندره حدود 90 کیلومتر طول دارد و یکی از پرترددترین محورهای منطقه شمال غرب کشور محسوب می شود. 

وی با بیان اینکه سیل ابتدا منجر به مسدود کردن خروجی دیواندره به سمت سنندج کرد گفت: با تلاش عوامل راهداری این مسیر در مدت یک ساعت باز و تردد در آن برقرار شد. 

وی همچنین به مسدود شدن محدوده حسین آباد در مسیر سنندج به دیواندره نیز اشاره کرد و افزود: با بارش باران و جاری شدن سیل عوامل راهداری به سرعت در محل حاضر شدند اما باتوجه به اینکه پنج کیلومتر از مسیر کاملا مسدود و ترافیک زیادی ایجاد شده بود عملیات بازگشایی بصورت بازگشایی قسمتی از مسیر انجام و تردد یک طرفه برقرار شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت:: پاکسازی کامل این مسیر ساعت 2 بامداد دوشنبه به پایان رسید و تردد کامل در این مسیر برقرار شد. 

وی همچنین از تلاش های عوامل و فرمانده پلیس راه استان کردستان در هدایت ترافیک و تلاش برای بازگشایی مسیر قدردانی کرد.

وی با اشاره به بازگشت مسافران از این مسیر گفت: اغلب مسافران عجله بازگشت به مقصد را داشتند و در این شرایط فعالیت برای عوامل راهداری بسیار سخت بود در حالیکه ما انتظار همکاری بهتر و بیشتری از مسافران در چنین مواقعی را داریم.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان همچنین افزود: براثر جاری شدن سیل خسارات زیادی به جسم راه و علایم ایمنی موجود وارد شد که بعد از برسی میزان آن اعلام خواهد شد.

به گفته مدرس گرجی این خسارات به راه های روستایی در شهرستان های بیجار، دیواندره و سنندج نیز وارد شده است.

هواشناسی کردستان پیش بینی کرده است موج بارش ها تا روز چهارشنبه ادامه دارد. 

انتهای پیام/س
برچسب ها: مسیر ، مسافر ، سیل ، خسارات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.