رئیس پلیس راه استان گفت: در حال حاضر در محورهای رشت - قزوین و قزوین - کرج ترافیک نیمه سنگینی در جریان است ضمن اینکه پیش بینی می شود با مراجعه دیگر مسافران به مقاصد خود تا دو ساعت آینده در برخی دیگر از راه ها نیز ترافیک سنگینی حاکم شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین؛ سرهنگ بهرام زینلی افزود: راه های استان بجز قزوین - کرج، سبک و روان است با پایان یافتن تعطیلات تا پایان امروز در غالب محورهای ارتباطی استان مسافران با ترافیک روان مواجه خواهند بود.

بگفته زینلی  تمامی دوربین های کنترل سرعت در سطح راههای استان قزوین هرگونه حرکت خودروهای متخلف را ثبت و ضبط نموده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
وی در توصیه به رانندگان گفت:به هیچ وجه از حاشیه آزادراه ها برای استراحت و صرف غذا استفاده نکنند با این حال در حال حاضر شاهدیم که مسافران در حال صرف صبحانه در حاشیه آزاد راه هادر حال حاضر در شهرستان قزوین بیش از 25 استخر پرورش ماهی وجود دارد که براساس آمارهای به دست آمده بیشدر حال حاضر در شهرستان قزوین بیش از 25 استخر پرورش ماهی وجود دارد که براساس آمارهای به دست آمده بیش از 50 درصد ماهی‌های پرورشی استان در این شهرستان تولید می‌شود. از 50 درصد ماهی‌های پرورشی استان در این شهرستان تولید می‌شود.ی استان هستند.


رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: مسافران می توانند برای استراحت از توقفگاه های موجود در سطح محورها استفاده کنند و به دلیل بروز خطرسروری اظهار داشت: ات جانی و مالی از هر نوع توقف در شانه راه ها خودداری کنند/انتهای پیام

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.