مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کاهش 51 درصدی تخلفات نانوایان طی امسال در زنجان خبر داد.

کاهش 51 درصدی تخلفات نانوایان در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: پس از ورود پرونده های متنوع در زمینه تخلفات اصناف به شعب تعزیرات حکومتی استان در سال 94،طبق آمار و عملکرد تعداد 335 پرونده در زمینه تخلفات صنف نانوایان به تعزیرات حکومتی استان وارد گردیده است.

ممیزی افزود: این درحالیست که در سال 93 و در 4 ماهه اول سال تعداد 650 فقره پرونده در این زمینه وارد و مختومه شده بود که نشان دهنده کاهش 51 درصدی تخلفات نانوایان استان زنجان می باشد.

وی ادامه داد:همچنین در سال 93 میزان جریمه نقدی نانوایان متخلف رقم قابل توجه بیش از 294 میلیون ریال بوده است که این رقم در سال 94 به 116 میلیون ریال کاهش یافته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اضافه کرد:بازرسی از اصناف بخصوص نانوایان از طریق گشت های مشترک سیار،پیگیری آراء صادره بخصوص در زمینه تخلفات بهداشتی و رسیدگی به شکایت شاکیان پرونده ها،حضور بازرسین در سطح استان و انجام بازرسی های سر زده موجب بهبود شاخص عملکرد نانوایان و عملکرد مثبت تعزیرات حکومتی استان در زمینه کاهش تخلفات صنفی بخصوص گرانفروشی گردیده است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کاهش ، تخلفات ، نانوایان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.