مرتضی روزبه استاندار قزوین در پیامی، موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای را به رئیس جمهور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این پیام آمده است: بار دیگراستقامت و پایداری ملتی سلحشور و مومن و پایبند به آرمانهای بلند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت  امام خمینی(ره)، با عنایت و لطف پروردگار متعال به بار نشست و همگان دیدند که با مقاومت و پشتکار و جدیت درکار هیچ سد محکمی در مقابل این ملت عزیز ایثارگر یارای مقاومت ندارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است : اینجانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن عید سعید فطر با کمال مسرت و شادکامی پیروزی مردان انقلابی و با غیرت این سرزمین را که با پایداری ملت شریف ایران، هدایت های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله)، مدیریت عالی جنابعالی و تلاش توأم با استقامت و تدبیر تیم مذاکره کننده هسته ای همراه بود تبریک عرض می نمایم.

در این پیام تاکیده شده است : بی شک تاریخ ثابت خواهد کرد که ملت عزیز ایران همانطور که قدر شناس ایثارگران عرصه دفاع مقدس هشت ساله بوده و هستند تلاش های مخلصانه فرماندهان خط مقدم جبهه دیپلماسی کشور را فراموش نخواهند کرد و نام آنها را در صفحات زرین خاطرات خود ثبت و ضبط خواهند کرد.

استاندار قزوین با صدور 2 پیام دیگر به طور جداگانه این موفقیت را به دکتر ظریف وزیر امور خارجه و دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور تبریک گفت.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.