در چارچوب عملیات آزاد سازی استان "انبار" عراق، ده ها نفر از اعضای داعش، از جمله سرکرده‌های رده بالای آن به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "اسپوتنیک"؛ منابع امنیتی عراق اعلام کردند جنگنده های نیروی هوایی این کشور تجمع گروه انتحاری های داعش با عنوان "ابو مریم مهاجر" را در شهرستان هیت، واقع در غرب عراق هدف قرار دادند، که در پی آن 25 عنصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

در میان ای تروریست‌های کشته شده، شماری از سرکردگان مهم داعش از جمله "ابو رضوان انصاری" –متولی تجهیز عناصر انتحاری در بغداد-، "ابو دجانه عراقی" –تعیین کننده اماکن انفجار- و "ابومحمد خضرمی" –مسئول برنامه ریزی حملات انتحاری داعش در بغداد و دیگر شهرهای عراقی به چشم می خورند.

علاوه بر این، نیروی هوایی عراق مقر فرماندهی نظامی داعش در شهرستان "قائم" از توابع استان "انبار" را بمباران کردند که در پی آن 48 نفر از عناصر تروریستی داعش از پای درآمدند.

همچنین جنگنده های عراقی شش خودروی نظامی داعش را که از سمت سوریه راهی استان "انبار" بود منهدم کردند و تمامی افراد آن که ده ها ترریست تخمین زده می شود به هلاکت رسیدند.

این در حالی است که پیش از این نیز پلیس مرکزی عراق 14 عنصر تروریستی از جمله سه تک تیرانداز داعش را به هلاکت رسانده بود و سه خودروی حامل سلاح سنگین متعلق به این گروه تروریستی را در منطقه "تل مسعود" واقع در "رمادی" منفجر کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۲۰ ۲۶ تير ۱۳۹۴
بایدکار فرهنگی عظیمی صورت بگیره تا تفکر داعشی از بین مسلمین از بین بره
آخرین اخبار