شهردار منطقه 21 گفت: با توجه به دستورالعمل صادره از سوی اداره امور بانوان شهرداری تهران هشتمین طرح احیاگران نور با محوریت تقویت و هویت دینی در خانواده جهت مشاوره مذهبی در بین بانوان منطقه در حال اجراست.

جمال بافراتی شهردار منطقه 21 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد: در دنیای امروز که افراد با هیاهوی تبلیغات در عرصه‌های مختلف فرهنگی و دینی دچار سردرگمی‌اند روش های تبلیغیاتی مناسب می تواند ندای خداباوری و آخرت گرایی را در انسان سرگشته این قرن بیدار کند.

وی ادامه داد: در سال جاری برنامه احیاگران نور در دو بخش مشاوره و آموزش برگزار خواهد شد که در دو بخش مشاوره توسط بانوان فرهیخته در سطح بوستان‌ها شهر بانوها و خانه های تسنیم با برگزاری کارگاه ةای آموزشی و نشست برای بانوان مبلغ شناسایی شد و در بخش آموزش به مبلغان توسط اساتید مجرب حوزه و دانشگاه به بانوان مبلغ در مناطق به اجرا درخواهد آمد که با اجرای هشتمین برنامه احیاگران نور می تواند راهی مناسب را برای رسیدن به اهداف مربوط به برنامه ویژه بانوان مبلغ شهر تهران باشد.

بافرانی در ادامه به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و گفت: چگونگی ارتباط مقابل و موثر با مخاطب از سوی بانوان مبلغ، چگونگی ایجاد خلاقیت و نوآوری در عرصه تبلیغ، ایجاد انگیزه برای جذب و پرورش بانوان مبلغ جوان در شهر تهران و ترغیب بانوان مبلغ برای توجه بیشتر به شیوه های تبلیغ موثر نیز از اهداف برگزاری این طرح است.

شهردار منطقه 21 در پایان گفت: نیاز به حفظ ارزشهای دینی در خانواده و بویژه بانوان و دختران جوان و لزوم همخوانی تبلیغ دینی با رویکردهای جدید جهت تغییر روش‌های زندگی شهری نیز از ضرورت اجرای این طرح است.

گفتنی است در منطقه 21 این طرح نیز در بوستان نرگس واقع در تهرانسر میدان کمال‌الملک از ساعت 22 الی 24 در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، منطقه 21 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار