عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نباید وعده رفع مشکلات اقتصادی در مدتی کوتاه بعد از رفع تحریمها به مردم داد، گفت: دولت مبالغ بلوکه آزاد شده را به صورت مدیریت شده وارد اشتغال، تولید و رونق اقتصادی کند.

وعده رفع زود هنگام مشکلات اقتصادی بعد از برجام آسیب می رساند/ دولت مبالغ بلوکه آزاد شده را وارد اشتغال و تولید کند."ابراهیم نکو" عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه ایجاد خوش‌بینی بسیار در ابعاد اقتصادی بعد از برجام هسته‌ای منجر به آسیب به این عرصه می‌شود، گفت: نباید وعده رفع مشکلات اقتصادی در مدت زمان کوتاه بعد از رفع تحریم‌ها به مردم داد.

نماینده رباطکریم ادامه داد: زیرا مردم آگاهند و با پشت سر گذاشتن بسیاری از ناملایمات بین‌المللی، اکنون به خوبی می‌دانند که باید به مرور زمان و با تدابیر ویژه مشکلات معیشتی در کشور حل شود.

وی تاکید کرد: هر زمان که مردم آثار رفع مشکلات اقتصادی بعد از تحریم را در کشور و زندگی خود ببینند، امیدوار شده و به همکاری با دولت روی می‌آورند.

نکو با اشاره به اینکه دولت باید مبالغ بلوکه آزاد شده را به صورت مدیریت شده وارد اشتغال، تولید و رونق اقتصادی کند، افزود: تا آثار مثبت آن یعنی کاهش قیمت‌ها، تورم و اشتغال‌زایی در جامعه نمود پیدا کند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه آثار مثبت اقتصادی موجب رضایتمندی مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: اما تزریق منابع مالی در شکل‌هایی مانند یارانه به جامعه تنها تورم و به هم‌ریختگی اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، نماینده ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار