معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: هنوز مشکلات و خلاء های قانونی بر سر راه خصوصی سازی وجود دارد که باید برطرف شود.

بر سر راه خصوصی سازی مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.احمدی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: جلسه‌ خوبی بود که با حضور پوری حسینی سازمان خصوصی سازی، جلالی رئیس مرکز پژوهش مجلس، خادم معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان، سر دبیران رسانه‌های ورزشی و کارشناسان ورزشی برگزار شد و فکر  می‌کنم نتایج خوبی هم به همراه داشت که امیدوارم برای همه مفید واقع شده باشد.
 
 
وی تصریح کرد:خصوصی سازی در ورزش جایگاه بسیار مهمی دارد و مخصوصا برای این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که طرفداران زیادی دارد، اما من فکر می‌کنم بر سر راه خصوصی سازی مشکلاتی وجود دارد که باید کمک شود تا این مشکلات برطرف شود و شاهد خصوصی شدن سرخابی ها باشیم.
 
وی اضافه کرد: هنوز ابهامات و مشکلات قانونی یا خلاء قانونی وجود دارد که امیدواریم با ارائه‌ی راه حل‌ ها بتوان مشکلاتی برای خصوصی سازی داریم برطرف کنیم.
 
وی اظهار داشت: وزارت ورزش، سازمان خصوصی سازی، وزارت اقتصاد و دارایی عزم جدی دارند برای انجام کارها، اما باید بستر و شرایط مناسب و آماده باشد تا بتوانیم این کار را به بهترین شکل انجام دهیم.


 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار