پوری حسینی:

خصوصی سازی حتی کشته هم می دهد/ نمایندگان چرا طرح دو فوریتی را را رو نمی کنند؟/ سوتی بدهم گردن می گیرم

رییس سازمان خصوصی سازی گفت: تا به امروز به دفعات طرح دو فوریتی را خواهش کردیم طرح دوفوریتی را به من نشان دهند، اما نماینگان این کار را نکردند آنها در مقابل ما قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی در نخستین نشست آسیب شناسی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی گفت: خصوصی سازی راحت نیست حتی کشته هم میدهد! رییس خصوصی سازی آلمان هم کشته شد. به جز ورزش در برق و دیگر صنایع هم کار ما سخت است.

وی ادامه داد: خصوصی سازی سرخابی ها را سخت نمی کنیم و این کار انجام خواهد شد، تکلیف قانونی ما تمامی باشگاه خصوصی است اما اسنادی به ما ندادند و نفت تهران و دیگر باشگاه ها در مظان اتهام دولتی بودن قرار دارند، کشف این باسگاه ها باید صورت پذیرد.

وی همچنین گفت: بحث پیش نیاز های خصوصی سازی لازم است اما بحث مرغ و تخم مرغ است، گاهی باید این انجام شود و گاهی آن. باید یک پله ما جلو بیاییم و یک پله پیش نیاز ها.


 
تا به امروز به دفعات خواهش کردیم طرح دو فوریتی را به من نشان دهند، اما نماینگان این کار را نکردند آنها در مقابل ما قرار گرفتند. ما دو ماه تنفس دادیم، اما گفتبم شما هر حرفی دارید بزنید، بگویید دوست نداریم واگذار شوند، من از خدا میخواهم و خوشحال میشوم، اما ما تکلیف را انجام می دهیم، ما جرات کردیم که قیمت گذاری کنیم اما چرا طرح را نمی دهند؟! اگر حرفی دارند بزنند، پس چرا نمیزنند و اگر ندارند امضایشان را پس بگیرند. تکلیف طرح دو فوریتی را مشخص کنند. سوتی بدهم گردن خواهم گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار