خادم: گودرزی پیگیر بودجه عمرانی است

معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: خصوصی سازی سرخابی ها به علت نداشتن زیر ساخت ها به سرانجام نرسید.

خادم: گودرزی پیگیر بودجه عمرانی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیررضا خادم در حاشیه جلسه آسیب شناسی خصوصی سازی سرخابی ها اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه ما تلاشهای لازم را برای واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی انجام دادیم اما زیرساخت های لازم نبود تا خصوصی سازی سرخابی‌ها به نتیجه برسد.
 
خادم درمورد عدم حضور وزیر ورزش و جوانان در این جلسه بیان کرد: گودرزی برای پیگیری بودجه عمرانی نتوانست در این جلسه حضور یابد به هر حال وزارتخانه خیلی خوب می تواند از نتایج این نشست ها استفاده کند.
 
معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه این نشست ها در آینده ادامه می یابد یا نه، تصریح کرد: این موضوع به میزبان بستگی دارد که قصد ادامه جلسات را دارد یا ندارد، به نظرم همین که مجلس در این بحث ورود پیدا کرده و حرفها را می شوند نشان از اهمیت موضوع دارد، نمایندگان حاضر در این جلسه می توانند اطلاعات این جلسه را به گوش دیگر نمایندگان برسانند.
 
وی در مورد عدم دعوت اهالی فوتبال در این جلسه عنوان کرد: معتقدم اگر اهالی توانمند فوتبال هم در این جلسه حضور داشتند آن وقت این جلسه می توانست مفیدتر و موثرتر باشد.
 
وی در پایان درباره بدهی‌های استقلال و پرسپولیس خاطر نشان کرد: من مسئولیتی در قبال این باشگاه ها ندارم و بهتر است از سجادی سوال کنید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خادم ، سرخابی ، سجادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار