دومین گرد‌همایی تجلیل از خیرین حامی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛   دومین گرد‌همایی تجلیل از خیرین حامي دانشگاه شهرکرد با حضور رئيس دبيرخانه ستاد خيرين وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعي از مديران استانی برگزار شد.

در اين آیین از مهندس محمدحسين مرعشي كه ساخت سازمان مركزي و 2 خوابگاه دانشجويي براي دانشگاه شهركرد و پرديس بروجن و حاج الياس رئيسی كه ساخت 2 خوابگاه دانشجويي در دانشگاه شهركرد را تقبل كرده اند، همچنين حاج قربانعلي رئيسي و خانواده روحي كه كمك مالي یک ميليارد ريالي در اختيار دانشگاه قرار داده اند و آقايان حاج علی كريمی و حاج علی حسيني به عنوان خيرين حامی دانشگاه شهركرد تجليل شد.

رئيس دانشگاه شهركرد در اين مراسم ضمن ارائه گزارش و تقدير از حمايت هاي خیرین از این دانشگاه، گفت: در حال حاضر هفت نفر از خيّرين كمك هاي مهمي در زمينه هاي مختلف به دانشگاه شهركرد داشته اند كه باید قدردان این افراد بوده و از نظرات راهگشای آنان هم بهره‌مند شویم.

دكتر شايان شامحمدی با اشاره به وجود پتانسيل بالا برای مشاركت خيرين در دانشگاه شهركرد گفت: دانشگاه نيازمند تعامل با جامعه برای رفع چالش‌هاي مختلف است و ارتباط با خيرين و واقفين مي‌تواند حلقه برقراري اين تعامل باشد.

دانشگاه شهرکرد در کیلومتر 2 جاده شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) به سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

این دانشگاه، در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ( شهرکرد ) واقع شده و در حال حاضر، نزدیک به 6 هزار دانشجو در 119 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف و 5 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی دارد. 


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.