رئيس دبيرخانه ستاد خيرين وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جلب مشاركت خيرين و حاميان مردمي آموزش عالي را از اولويت های این وزارتخانه عنوان كرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، رحمت اله سليمانی فارسانی در دومين گردهمايي تجليل از خيرين دانشگاه شهركرد، جلب مشاركت خيرين و حاميان مردمي آموزش عالی را از اولويت های وزارت علوم، تحقيقات و فناوری عنوان كرد.

وی با ابراز خرسندي از فعاليت های دانشگاه شهركرد در حوزه خيرين و برگزاری اين گردهمايی گفت: دانشگاه شهركرد جز دانشگاه هاي برتر حوزه خيرين در يك سال اخير است.

رئيس دبيرخانه ستاد خيرين وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، كمك به توسعه زيرساخت هاي آموزش عالي كشور با بهره گیری از ظرفيت مردم خير و دانش دوست ميهن اسلامي را از وظايف مهم این ستاد برشمرد و افزود: برنامه ريزي و بسترسازي براي رفع موانع و مشكلات فراروي حاميان آموزش عالي از دیگر اهداف تشكيل ستاد خيرين وزارت علوم است.

سلیمانی ضمن اشاره به ظرفيت هاي بسيار متنوع و گسترده در حمايت از دانشگاه ها خاطرنشان کرد: دانشگاه ها با راه اندازی بنياد خيرين مي توانند از اين ظرفيت براي اتمام پروژه هاي خود كمك بگیرند که در اين راستا وزارت علوم نيز 50 درصد هزينه هاي پروژه هاي خيري را تأکین و پرداخت می کند.

در دومین گرد‌همایی تجلیل از خیرین حامي دانشگاه شهرکرد با حضور جمعي از مديران استانی از مهندس محمدحسين مرعشی كه ساخت سازمان مركزي و 2 خوابگاه دانشجويي براي دانشگاه شهركرد و پرديس بروجن و حاج الياس رئيسی كه ساخت 2 خوابگاه دانشجويي در دانشگاه شهركرد را تقبل كرده اند، همچنين حاج قربانعلي رئيسي و خانواده روحي كه كمك مالي یک ميليارد ريالي در اختيار دانشگاه قرار داده اند و آقايان حاج علی كريمی و حاج علی حسيني به عنوان خيرين حامی دانشگاه شهركرد تقدیر شد.

دانشگاه شهرکرد در کیلومتر 2 جاده شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) به سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

این دانشگاه، در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ( شهرکرد ) واقع شده و در حال حاضر، نزدیک به 6 هزار دانشجو در 119 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف و 5 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی دارد. 



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.