معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی استان ها تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدعلی جوادی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، مجموع مطالبات بازنشستگان از وزارت جهاد کشاورزی را یکهزار و 140 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به مشکل کمبود اعتبارات در دولت، گفت: 50 درصد این دیون برای پرداخت در ماه جاری ابلاغ شده و مابقی نیز تا دو ماه آینده پرداخت می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی، از پیگیری برای اجرای قانون خدمات کشوری ماده 68 بند 10 مبنی بر اختصاص 35 درصد از حکم استخدامی ها به کارکنان شاغل بر اساس کارآیی آنان هم خبر داد و با اشاره به بررسی و تصویب این طرح در نشست با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افزود: این طرح بزودی برای اجرا به استانها ابلاغ می شود.

وی با اشاره به عدم برخورداری کارکنان وزارتخانه های مختلف با شرایط مساوی از حقوق یکسان، افزود: برای یکسان سازی حقوق کارکنان وزارتخانه ها و منجمله وزارت جهادکشاورزی اقداماتی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در حال انجام است اما زمان دقیق اجرای این طرح نامشخص است.

جوادی در ادامه از چهارمحال و بختیاری با عنوان یکی از قطبهای کشاورزی و بزرگترین مخازن آبی کشور نام برد و گفت: این استان با اجرای طرحهای زیرساختی به محل مواصلاتی استانهای بزرگ جنوبی و مرکزی تبدیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی با تقدیر از استانداری چهارمحال و بختیاری برای اختصاص اعتبارات مطلوب به بخش هزینه های جاری جهاد کشاورزی افزود: سال گذشته در این استان اقدامات موثری انجام گرفته که امید می رود در آینده نقش موثرتری نسبت به گذشته در بخش کشاورزی داشته باشد.

در این آیین، ذبیح الله غریب به عنوان مدیرکل جدید جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات رستم غیبی پور مدیرکل سابق قدردانی شد. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۴ تير ۱۳۹۵
سلام . پس چرا هنوز مطالبات کارکنان جهاد کشاورزی مازندران بعداز گذشت 7سال پرداخت نشده است ؟
United States of America
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۴ تير ۱۳۹۵
سلام . پس چرا هنوز مطالبات کارکنان جهاد کشاورزی مازندران بعداز گذشت 7سال پرداخت نشده است ؟