استاندار چهارمحال و بختياری گفت: بودجه عمرانی این استان در سال جاری، ۵۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سليماني در نشست با محمدعلي جوادي، معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزير جهاد كشاورزي از افزایش 54 درصدی افزایش بودجه عمرانی این استان در سالجاری خبر داد و تأكيد كرد: اين در حاليست كه بودجه عمراني كشور، ۱۰ و هشت دهم درصد رشد داشته است.

وي افزود: اعتبارات چهارمحال و بختياري در سال گذشته هزار و ۴۰۰ ميليارد ريال بوده كه با تلاش مديران استاني، دو هزار و ۷۰۰ ميليارد ريال از طريق خزانه آزاد شد.

سليماني تصريح كرد: در سال گذشته، علاوه بر اين اعتبارات، از محل ۱۰ درصد سهم شهرداري‌ها از محل فروش زمين‌هاي دولتي، دو هزار و ۶۸۰ ميليارد ريال به شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري كمك شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در اين مدت، از محل منابع وزارت كشور، ۹۶۰ ميليارد ريال براي شهرداري‌ها و ۳۰۰ ميليارد ريال به دهياري‌هاي استان اختصاص داده شد.

وي خاطرنشان كرد: در سال گذشته، به منظور توسعه عمراني در نقاط مختلف شهري و روستايي چهارمحال و بختياري، ۲۴ هزار تن قير رايگان به استان اختصاص يافت.

سليماني اظهار داشت: سال ۱۳۹۳، در مجموع، بيش از هفت هزار ميليارد ريال بودجه از منابع مختلف ملي، به چهارمحال و بختياري اختصاص داده شد.

وي اضافه كرد: چهارمحال و بختياري، اكنون به يك كارگاه عمراني تبديل شده و روند توسعه در بخش‌هاي مختلف آن، سرعت پيدا كرده است.

معاون توسعه مديريت و متابع انساني وزير جهاد كشاورزي به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جهادکشاورزی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.