دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند به هر نحوی شده صنعت هسته‌ای ایران را از بین ببرند، گفت: دبه کردن امریکایی‌ها در مذاکرات اخیر در وین نشان می‌دهد آنها هنوز مشی خصومت با ایران و زورگویی خود را فراموش نکرده‌اند.

یثیبثبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدنبی حبیبی دبیر کل موتلفه در ضیافت افطار حزب موتلفه اسلامی و در جمع اعضای شورای مرکزی، هیات اجرایی و خانواده شهدای این حزب با اشاره مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: دبه کردن امریکایی‌ها در مذاکرات اخیر در وین نشان می‌دهد آنها هنوز مشی خصومت با ایران و زورگویی خود را فراموش نکرده‌اند.

حبیبی تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند به هر نحوی شده صنعت هسته‌ای ایران را از بین ببرند اما بدانند به این هدف خود نخواهند رسید.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند که به مذاکرات خوشبین نیستند، دبه کردن آمریکایی‌ها در توافق نشان می‌دهد هیچگاه نمی‌توان به آنها خوشبین بود.

وی افزود: ایران در مذاکرات هسته‌ای به جهان ثابت کرد به دنبال توافق خوب است اما این آمریکایی‌ها و غربی‌ها هستند که نمی‌خواهند ملت ایران از حقوق مسلم هسته‌ای خود استفاده کند. تیم مذاکره‌کننده باید همچنان بر اصول و خطوط قرمز ایستادگی کند.

حبیبی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی حزب موتلفه از خانواده شهدا اظهار داشت: زمانی که یک فرد مبارزه‌ای را در راه عقیده‌اش شروع می‌کند و یا جامعه‌ای برای به هدف مقدسش انقلابی را شروع می‌کند تهدیداتی از سوی بیگانگان وجود دارد.

وی افزود: دشمنان سعی می‌کنند مبانی عقیدتی مبارز و آن ملت را از بین برده و اینکه آن فرد در سختی‌های اقتصادی قرار گیرد و حتی جانش مورد تهدید باشد از تهدید های دشمنان است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: مبارزی که به معنای واقعی از مال و جان خود در راه عقیده‌اش می‌گذرد صادق است و صادقترین افراد کسانی هستند که آماده کشته شدن در راه عقیده اسلامی هستند.

وی افزود: همه ما به انقلاب اسلامی بدهکاریم و تنها شهدا و جانبازان هستند که تسویه کردند.

حبیبی تاکید کرد: پیروزی در انقلاب و تداوم آن به دلیل مدیریت کسانی است که از جان خود در راه عیقده اسلامی گذشتند. راه شهدا را با اعتقادات راسخ اسلامی ادامه خواهیم داد.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار