دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و تنها در صورتیکه خودشان را مجبور ببینند احتمال دارد که توافقی بعمل آورند، گفت: آمریکایی‌ها قصد قبول هیچگونه توافقی که در آن به طرف مقابل امتیاز بدهند را ندارند.

محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نتیجه احتمالی مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای گروه 1+5 که در وین اتریش در جریان است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها قصد قبول هیچگونه توافقی که در آن به طرف مقابل امتیاز بدهند را ندارند.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند تنها در صورتیکه خودشان را مجبور ببینند احتمال دارد که توافقی بعمل آورند.

به گفته حبیبی، مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای گروه 1+5 به دلیل صفات دولتمردان آمریکایی که سرشار از تناقض و دبه درآوردن است، تاکنون تمدید شده است.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه ما در مذاکرات هسته‌ای با دولتمردان آمریکایی با افرادی مواجه هستیم که سیاست‌هایشان سرشار از تناقض، دروغگویی و دبه درآوردن است، گفت: چندان امیدوار به نتیجه‌بخش بودن مذاکرات نیستم چرا که توافقی که در آن امتیاز برخورداری ما از دانش هسته‌ای را در متنش نداشته باشد مورد موافقت ما نخواهد بود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار