سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه مذاکرات نفس‌گیر دو ساله تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در آخرین ساعات خود به نتیجه‌ای منجر خواهد شد که منافع ملی را تامین می‌کند، گفت: مهمترین نتیجه این جمع‌بندی، ایجاد شور و شوق در نسل جوان کشور و بهبود نسبی فضای کسب و کار و اقتصاد کشور خواهد بود.

غلامعلی دهقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با ساعات پایانی مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای گروه 1+5 اظهار داشت: تمامی قرائن و شواهد نشان می‌دهد که مذاکرات نفس‌گیر دو ساله تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در آخرین ساعات خود به نتیجه‌ای منجر خواهد شد که منافع ملی را بیش از گذشته تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه کشورهای گروه 1+5 که شش کشور قدرتمند جهان امروز هستند، در سوی دیگر میز مذاکره دیپلمات‌های غیور و با تدبیر ایرانی قرار دارند که نشان از اقتدار، عظمت و بزرگی ایران اسلامی است، گفت: آنچه که در طول ماه‌های گذشته بر دیپلماسی ایران گذشته نشان می‌دهد که می‌توان با خردمندی و تدبیر چالش‌های بسیار بزرگ را پشت سر گذاشت.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: می‌توان با پیش گرفتن بینش و شعور بالای سیاسی منازعات سخت بین‌المللی را حل و فصل کرد.

دهقان اظهار داشت: از طرف حزب اعتدال و توسعه به تیم دیپلماسی ایران خسته نباشید می‌گویم و معتقدیم نام نیک اعضای تیم هسته‌ای کشورمان در تاریخ سیاسی کشور همیشه خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه تبعات و نتایج خیر جمع‌بندی وین طی ساعات آینده اعلام خواهد شد و برکسی پوشیده نیست، تاکید کرد: مهمترین نتیجه این جمع‌بندی ایجاد شور و شوق در نسل جوان کشور است و همچنین بهبود نسبی فضای کسب و کار و اقتصاد کشور را به همراه دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار