دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: قطعا در انتخابات آینده مجلس حضور فعال خواهیم داشت و سیاست انتخاباتی خود را برمبنای حضور اصولگرایان با محوریت جامعتین ترسیم کردیم.

"محمدنبی حبیبی" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت بسیار زیاد انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و نیز مجلس خبرگان حضور فعال و مشارکت موثر در این انتخابات را از مولفه های اصلی مردم سالاری دینی دانست و گفت: سیاست انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی حضور قوی و حداکثری اصولگرایان با محوریت جامعتین در این انتخابات است.  
 
وی افزود: تمام تلاش خود را برای تهیه و ارائه لیست ائتلافی متشکل از بهترین متدین ترین و کارآمدترین نامزدها خواهیم داشت اما حزب موتلفه لیست مستقلی ارائه نخواهد داد در عین حال به فهرستی که به تایید جامعتین برسد پای بند خواهد بود.  
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال نیل ایران و 1+5 به توافق نهایی هسته ای قبل از ضرب الاجل 30 ژوئن گفت: واقعیت این است که طرف مقابل ما در مذاکرات هسته ای به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و حتی بارها در مذاکره ای که با ما داشته رسما قول هایی داده اما پس از آن جلسه آن قول ها را زیر سوال برده و زیر پا گذاشته است. 
 
وی افزود: بسیار بعید است که قبل از ضرب الاجل 30 ژوئن توافقی بین ایران و 1+5 صورت گیرد و اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعا آمریکا مسئول اصلی است زیرا آمریکاست که همواره زیاده خواهی کرده و حقوق مسلم هسته ای ما را نادیده گرفته است.  
 
حبیبی در ادامه افزود: البته یک حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد و آن این که آمریکایی ها و دیگر طرف های غربی بسیار بیشتر از ایران به توافق هسته ای نیازمندند. 
 
حبیبی در پایان تصریح کرد: به نظر می رسد براساس شرایط موجود و تحلیل های قابل اعتماد اکثریت مجلس آینده اصولگرا بوده اما در کنار اصولگرایان ممکن است اصلاح طلبان هم در انتخابات حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار