اردبیل؛

قرارداد رضا حقیقی با سیاه جامگان مشهد

رضا حقیقی بازیکن سابق پرسپولیس تهران با سیاه‌جامگان مشهد قرارداد امضا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان رضا حقیقی گفت: مذاکراتی با مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد انجام داده‌ام و احتمال دارد با این تیم قرارداد امضا کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس در اردوی سرعین اظهار داشت: علاقه زیادی به ماندن در باشگاه پرسپولیس تهران داشتم اما به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم در این تیم بمانم و دوست دارم در تیم همشهری خود، سیاه‌جامگان، توپ بزنم.

وی با ابراز ناراحتی خود بابت جدایی از پرسپولیس تهران گفت: من هیچ‌گونه مشکلی با سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، حمید درخشان نداشتم و عاشق هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بوده و مطمئناً یک روز به این تیم برمی‌گردم.

رضا حقیقی، رسول خطیبی را از مربیان کار بلد فوتبال کشورمان عنوان کرد و افزود: با حضور رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی، موفقیت تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در لیگ برتر فوتبال کشور دور از دسترس نیست و امیدواریم امسال با حمایت هواداران مشهدی این تیم در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرعین از نظر آب و هوایی و داشتن امکانات تفریحی در حد فوق‌العاده است، گفت: این شهرستان بهترین منطقه برای برگزاری اردوهای ورزشی است و من از اینکه امروز در این شهر اردو زده‌ایم، بسیار خوشحال هستم.

حقیقی بیان کرد: 5 پیشنهاد مختلف از تیم های لیگ برتری و خارجی داشتم ولی به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم با این تیم ها مذاکره کنم.

انتهای پیامگ/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.