با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس شخصی که با جعل یک سایت بازی در فضای سایبر اقدام به کلاهبرداری از کاربران کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: چند شهروند شیرازی با ارائه مرجوعه قضائی شکایات خود را مبنی بر اینکه مشخصات حساب کاربریشان در بازی "کلش اف کلنز" توسط فردی ناشناس هک شده است اعلام کرده و خواستار رسیدگی به پرونده خود شدند .

سرهنگ "سيد موسي حسيني" ادامه داد: با تشکیل پرونده و با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا فرد هکر شناسایی و دستگیر شد.

وي بيان كرد: متهم با هک کردن دستگاه تلفن هوشمند قربانیان خود و با به دست آوردن مشخصات کاربری آنان ، این اطلاعات را تغییر داده و اقدام به فروش این اطلاعات به افراد مختلف مي كرده است.

این مقام انتظامی افزود: این بازی که به صورت جنگ قبیله ای و دهکده ای بر روی سیستم های تلفن همراه هوشمند نصب می شود علی رغم تمام معایب و مضراتی که برای جوانان و نوجوانان دارد در بین بعضی از جوانان محبوبیت پیدا کرده است و این امر باعث شده افراد سود جو از این موقعیت به وجود آمده سوء استفاده کنند.

وي تصريح كرد: اتلاف وقت، بی اهمیتی جان سربازان ، ترویج خشونت و خراب کردن همه چیز برای به دست آوردن غنائم ، خراب کردن سرزمینهای کوچک و ... مضراتی است که این بازی بر روی ذهن کاربران خود به جا می گذارد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.