سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ مستکبرین و خونخواران جهانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است، روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ مستکبرین و خونخواران جهان، و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است .

آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل و تلاش جبهه متحد استکبار برای جلوگیری از جهانی شدن این آرمان و تحمیل سازش و نرمش برابر خواسته‌های رژیم جعلی صهیونیستی را با ناکامی و شکست‌های انکارناپذیری مواجه ساخته است.

در شرایطی که اشغالگران صهیونیست حاضر به پذیرش حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشت خود نیستند تنها راهبرد، مقاومت است که می‌تواند معادله‌ قدرت در سرزمین‌های اشغالی را به نفع حامیان اصلی آن تغییر دهد و تجربه تاریخی جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه نیز به خوبی نشان می‌دهد تحقق آرمان آزادی قدس شریف و نجات مردم فلسطین، تنها از مسیر مقاومت و حمایت تمام عیار امت اسلامی از انتفاضه می‌گذرد.

در این میان از همه مشمئز کننده تر سکوت نکبت بار سازمان ملل و سازمان های حمایت از حقوق بشر است که به جای میانجی گری و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین ترجیح داده اند سکوت تلخ و بی شرمانه ای را اختیار کرده و با این جانبداری بی رحمانه برگ سیاه دیگری از بی کفایتی و بی عدالتی خود را در تاریخ ثبت نمایند .

همه کسانی که شعله ای از نور انسانیت و آزادگی در وجودشان روشن است، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نموده و با فریادهای اعتراض آمیز خود سبب قدرت و قوت قلب مردم فلسطین می شوند.

بسیج و سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، به پیروی از بیانات بنیان گذار انقلاب اسلامی و رهنمود های امام خامنه ای مدظله با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین اعلام داشته و از امت حزب الله خراسان شمالی جهت حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت به عمل می آورد .

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بجنورد ، روز قدس ، سپاه ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.