نماینده مردم شهریار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل روز جهانی قدس را کابوسی برای خود می داند و قدس شریف را به بهانه تسخیرجهان اسلام اشغال کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین گروسی در سالروز روز جهانی قدس گفت: اسرائیل روز جهانی قدس را کابوسی برای خود می داند و با تدابیر شدید امنیتی احساس خطر کرده است .

نماینده مردم شهریار وعضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اسرائیل قدس شریف را به بهانه تسخیرجهان اسلام و تخریب این مانع بزرگ بر سر راه خود در راستای تحقق اهداف شومش در خاورمیانه و در دنیا می داند .

گروسی با تاکید بر اینکه پرچم استکبار ستیزی نخست در ایران اسلامی در بستر نظام جمهوری اسلامی برافراشته شد اضافه کرد: آزادی خواهان جهان زیر این پرچم در راستای استکبار ستیزی سینه می زنند و رژیم اشغالگر قدس و در راس آنها آمریکای جنایتکار را به وحشت انداخته اند .

نماینده مردم شهریار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در دنیا ثابت کرده اند که برخلاف تبلیغات منفی علیه نظامی جمهوری اسلامی ایران بخاطر امپراطوری رسانه غرب کشوری تروریست ستیز است .

انتهای پیام /گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.