نماینده شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل زیر ساخت های درمانی غرب تهران با وجود تلاش های وزارت بهداشت و درمان در این منطقه از پایتخت با یکی دو بیمارستان رفع نمی شود.

مشکل زیر ساخت های درمانی غرب تهران با یکی دو بیمارستان رفع نمی شود/////آماده ارسال پنجشنبهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین گروسی در مورد وضعیت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در غرب استان تهران گفت: ساخت بیمارستان در غرب استان تهران کلید خورده است و یکی دو بیمارستان دولتی حلال مشکل کمبود این جنس زیر ساخت ها در غرب پایتخت نخواهد بود .

نماینده شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شهرستان شهریار از جمله مناطق هدف در بین شهرستان های پایتخت است زیرا نبود بیمارستان استاندارد مجهز در غرب استان تهران یک درد درمانی بزرگ است .

گروسی با تاکید بر اینکه دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشورمان در غرب استان تهران استارت ساخت و تکمیل و تجهیز بیمارستان و چند مرکز درمانی را در این بخش از پایتخت زده است اضافه کرد: وزیر در راستای رفع کمبود های زیر بنایی درمانی گام هایی خوب را برای غرب استان برداشته است .

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان تحولات تاریخی با خلق حوزه سلامت ایجاد کرده است .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.