رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد باقر مهری از علمای برجسته کویت و نماینده مراجع تقلید در این کشور را تسلیت گفت.

به گزارش گروه مجلس باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد باقر مهری از علمای برجسته کویت و نماینده مراجع تقلید در این کشور  را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد باقر مهری از علمای برجسته کویت و نماینده مراجع تقلید در این کشور موجب تاسف و تاثر گردید.

مرحوم سیدمحمد باقر مهری از مروجین برجسته معارف تشیع و اهل بیت (ع) و دارای تالیفات فراوان دینی و مذهبی و همچنین از شخصیت‌های مهم علمی و سیاسی در کویت بودند که همواره با مراجع عظام تقلید قم و نجف در ارتباط بودند و نقش مهمی در تقریب مذاهب اسلامی در آن منطقه ایفا کردند.

اینجانب ضایعه ارتحال حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد باقر مهری را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه علمیه و شیعیان کشور کویت و بیت مکرم ایشان تسلیت گفته برای آن روحانی جلیل‌القدر رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار