توضیحات شرکت بازرسی در واکنش به یک خبر؛

توان فنی بالا علت انتخاب isqi برای بازرسی خودروهاست

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران؛ این شرکت با سابقه فعالیت 26 ساله از سال 1368 تاکنون به عنوان بازرس معتمد و بازوی اجرایی سازمان‌ها و نهادهای مختلف در امر بازرسی فنی و کیفی محصولات و خدمات گوناگون انجام وظیفه نموده است و طی پنج سال اخیر بر اساس الزامات اصل 44 قانون اساسی و مطابق تشریفات قانونی به بخش خصوصی واگذار گردیده است.

 شايان ذكر است شرکت مذکور پس از واگذاری با استقرار سیستمهای مدیریت مبتنی بر اصل شایسته سالاری، همواره در حال پویایی و رشد بوده  و در طول این مدت تعداد نیروهای انسانی شاغل خود را تا سطح سه برابر افزایش داده است.

  در اين راستا اگر آن چنان که در متن خبر آمده است، نامه ای به مجامع نظارتی و امنیتی ارسال شده پس انتشار معنادار آن در سایت ها و خبرگزاری های وزین حاکی از سبقت گیری از دستگاه های نظارتی و امنیتی و یا پذيرش بی اعتبار بودن محتوا بوده است.  بدون شک اگر ادعاهای کذب از مصادیق تهمت، افترا و تشویش اذهان عمومی داراي اصالت یا اعتباری بود، مدعی یا مدعیان احتمالی آن با اعتماد به دستگاه‌های نظارتی و قضائی از مبادی قانونی نسبت به اثبات عدله خويش مبادرت می ورزیدند. 

  همچنین نويسنده و يا نویسندگان احتمالي، متن نامه را منصوب به جمعی از پرسنل این شرکت دانسته‌اند که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بدواً نسبت به بدنه کارشناسی و کارکنان خدوم و متعهد خود ادای دین نموده و ایشان را از هرگونه مداخله در نگارش یا تهیه این خبر کذب به هر نحو و هر میزان که باشد مبرا می داند،كه اين نامهرباني ها وجريانات غيرواقع ضمن وارد آوردن خدشه  نا به جا به حیثیت این شرکت، موجبات دلسردی پرسنل زحمت کش و قریب به 3 هزار نفر از اعضای خانواده آنها را فراهم آورده است. 

  توجه همكاران رسانه اي خود را به اين مطلب جلب مي‌نمايد كه در بسياري از كشورهاي توسعه يافته بازرسي فني و به صورت خاص خودرو توسط يك يا دو شركت صورت مي‌پذيرد (مانند شركت دكرا در كشور آلمان) كه اين امر نشان از توان فني آن شركت و نه وجود انحصار در آن صنعت است.

بديهي است اين شركت با در اختيار داشتن پرسنل متخصص، بهره گيري از خبرگان و تجهيزات و امكانات منحصر به فرد به عنوان يك توان ملي در سطح كشور و حتي منطقه شناخته شده و طبيعي است نهادهاي مختلف از اين توان جهت رشد و توسعه ايران اسلامي بهره گيرند. 

  در نهایت اعلام می دارد این شرکت كه زير مجموعه يك هلدينگ سرمايه گذاري متشكل از سهامداران عديده اداره مي شود و همچنين بيش از 200 نفر از كاركنان شركت نيز سهامدار آن محسوب مي گردند با اتکال به حق تعالی و به پشتوانه بهره‌مندی از رهنمودهای رهبر فرزانه، اعتماد و تمکین از ضوابط دستگاه‌های حاکمیتی، پشتوانه قوي، تعهد کارکنان دلسوز و با وجدان، هرگز از شعار خود که همانا "کیفیت مسئولیت همه ماست" کوتاه نخواهند آمد و كما في سابق تمام تلاش و مساعي خويش را جهت بهبود وضعيت ارائه خدمات و محصولات به مصرف كنندگان در پيش مي‌گيرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار