ارومیه؛

افزایش طبقات مانع اصلی اتمام زود هنگام مساكن مهر گلشهر ارومیه به شمار می رود

در حال حاضر مساكن مهر استان دارای 85 درصد پیشرفت فیزیكی می باشند.

افزايش طبقات مانع اصلي اتمام زود هنگام مساكن مهر گلشهر اروميه به شمار مي رودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ارومیه، مهندس خلیل محبت خواه با بیان اینكه 41 هزار و 500 واحد درسطح استان در دست احداث است كه تاكنون بیش از 30هزار واحد تحویل متقاضیان شده است افزود : در حال حاضر مساكن مهر استان دارای 85 درصد پیشرفت فیزیكی می باشند و تا پایان سالجاری اكثرواحدها به اتمام می رسند.

وی خاطر نشان كرد : تعدادهای از مجتمع های مسكونی گلشهر ارومیه، مجتمع های مسكونی شهرستان های مهاباد ، خوی و سلماس به دلیل افزایش طبقات اواخر سالجاری و یا اوایل سال آینده تحویل متقاضیان خواهند شد.

 وی، درباره نحوه عملكرد اداره كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در حوزه مسكن مهر، خاطرنشان كرد: در این حوزه ادارات راه و شهرسازی در سراسر استان به وظیفه ذاتی خود عمل كرده و البته فراتر از این وظیفه نیز وارد عمل شده اند؛ این وعده و قول را نیز داده ایم كه تا پایان طرحهای مسكن مهر در سراسر استان پای كار خواهیم بود و در كنار مردم هستیم.

مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه كرد: متاسفانه در برخی مواقع شاهد هستیم كه تعاونی ها یا اقدام به دریافت وجوه اضافی می كنند و یا اینكه تاخیر در ساخت و ساز دارند، در این شرایط مردم باید وارد عمل شده و ضمن ارائه گزارش به ادارات راه و شهرسازی در سراسر استان، مسیر رسیدگی به تخلفات در این حوزه را هموار سازند.

مهندس خلیل محبت خواه  اظهار كرد : طرح های مسكن مهر باید پس از اجرای شبكه های خدماتی آب، برق و فاضلاب تحویل متقاضیان شود و در صورتی كه این امكانات در هر یك از طرح ها موجود نباشد، از مردم می خواهیم كه با گزارش دهی به موقع فرصت را از سودجویان بگیرند.

وی  ایجاد فضاهای آموزشی، ورزشی، دینی و فضای سبز در سایت های مسكن مهر را جزو وظایف نهادهای مرتبط دانست و گفت: زمین های لازم برای ایجاد كاربری های آموزشی، ورزشی و ساخت مسجد تحویل نهادهای مربوطه قرار داد شده  تا مجتمع های موردنظر را بسازند كه در برخی سایت ها اقدامات برای ساخت كاربری های مختلف اجرا می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.