مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان بخش مسكن مهر در شهرستان آران و بید گل تا پايان سال 93 را شامل افتتاح دو هزار و 334 واحد مسكن مهر در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر و 731 واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر در سه طرح 99 ساله، سه جانبه و خودمالك ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، حجت اله غلامی گفت: در حوزه راهسازي،طرح تعريض جاده ابوزيدآباد ـ كاشان به طول 6کیلومتر انجام شد و دو طرح احداث كمربندي آران و بيدگل و كاشان واحداث محور اتصال كمربندي آران و بيدگل به طول 22 کیلومتر ـ محور قم ـ گرمسار در مجموع به طول 17كيلومتر و با ميانگين پيشرفت فيزيكي 40 درصد در شهرستان اران و بيد گل در دست اجرا قراردارد .

وی افزود: سه طرح آسفالت باند دوم محمدآباد ـ سفيدشهر، احداث باند دوم كاشان ـ سفيدشهر و احداث جاده نوش‌آباد ـ سفيدشهر به طول 18 كيلومتر، از طرح‌هايي هستند كه به مرحله برگزاري مناقصه رسیدند.

غلامی در ادامه به عملکرد اداره کل در این شهرستان در حوزه راهداري اشاره کرد و گفت: لكه‌گيري هندسي و روكش آسفالت محور كاشان ـ آران و سفيدشهر و اجراي سيلكت راه‌هاي حوزه شهرسازي آران و بيدگل جمعا به طول 20 كيلومتر در مرحله تجهیز کارگاه قرار گرفتند و در بخش ايمن‌سازي و ارتقاء ايمني محورهاي شهرستان، اجراي عمليات خط‌كشي به طول 310كيلومتر، دو هزار و 875 مورد نصب تابلو و علايم، 12 مورد تعميرات، روشنايي و چراغ‌هاي چشمك‌زن و 8 مورد رفع نقاط و مقاطع پرحادثه زودبازده بر اساس سند ايمني شهرستان انجام و یا در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی اظهار کرد: در بخش فني و اجرايي، طرح هاي تكميل اسکلت بخشداري كويرات با زيربنا حدود 600 مترمربع در سه طبقه و تكميل سالن اجتماعات فرمانداري آران و بيدگل با زيربنا 650 متر مربع و پيشرفت فيزيكي 80 درصد در حال اجرا هستند.

غلامی عملكرد بخش مسكن مهر در شهرستان آران و بید گل تا پايان سال 93 را شامل افتتاح دو هزار و 334 واحد مسكن مهر در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر و 731 واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر در سه طرح 99 ساله، سه جانبه و خودمالك ارزیابی کرد كه طبق برنامه تعداد 574 واحد باقيمانده تا پايان سال 94 واگذار مي‌شود.

وی اظهار کرد: مساحت بافت فرسوده شهرستان آران و بيدگل، 170 هکتار است كه 3/2 درصد از مساحت كل بافت فرسوده استان را تشكيل مي‌دهد و براين اساس طرح ساماندهي بافت فرسوده اين شهرستان جهت بازآفريني محدوده‌ها و محله‌هاي هدف در حال تهيه است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی در حوزه معماري و شهرسازي، شهرستان آران و بيدگل متشكل از چهار شهر آران و بيدگل، سفيدشهر، نوش‌آباد و ابوزيدآباد است كه طرح جامع سه شهر سفيدشهر، نوش‌آباد و ابوزيدآباد با پيشرفت فيزيكي 95 درصد در مرحله تصويب و طرح جامع شهر آران و بيدگل با پيشرفت فيزيكي 90 درصد در دست بازنگري قرار گرفت. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.