نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه های مسکن مهر وظیفه دولت نهم و دهم بود و دولت یازدهم بخاطر ضعف ها و کمبود های مدیریتی قبل مشغول تکمیل این پروژه ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن، حمید رضا مشهدی عباسی در مورد وضعیت مسکن مهر، گفت :دولت گذشته باید پروژه مسکن مهر را به اتمام می رساند و واحد ها را به افراد متقاضی واگذار می کرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دولت نهم و دهم باید طبق اصول مندرج در بدنه قانون اساسی پروژه مسکن مهر را در ایستگاه تکمیل و واگذاری متوقف می کرد .

مشهدی عباسی با تاکید بر اینکه دولت های نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی موظف به ارائه خدمات در حوزه مسکن می باشند اضافه کرد : طرح مسکن مهر از سوی دولت نهم و دهم خوب بود ولی بخاطر عدم نظارت بر روند پیشرفت و تکمیل آن مشکلاتی بوجود آمد در صورتی که باید این پروژه را به پایان میرساند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم برخی از سیاست های دولت گذشته را قبول نداشت اظهار داشت : دولت تدبیر و امید هم در راستای محرومیت زدایی در حوزه مسکن با وجود احساس سنگینی بار مسکن مهر بر دوش خود وام 80 میلیونی و مسکن اجتماعی را مطرح نموده است .

*از وزیر نیرو در بحث آب و برق مسکن مهر دماوند گله داریم

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر نیرو در بحث آب و برق مسکن مهر دماوند گله داریم و از روند تقویت زیر ساخت ها در این محدوده از شهرستان دماوند راضی نیستیم .

حمید رضا مشهدی عباسی در مورد وضعیت مسکن مهر، گفت: مسکن مهر در شهرستانهای تهران در بدنه سیاست های دولت نهم و دهم شکل گرفته است و در دولت یازدهم نیز جاری می باشد .

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مسکن مهر در شهرهای دماوند و رودهن تصریح کرد : مسکن مهر در این مناطق از شرق استان تهران و حلقه اتصال به استانهای شمالی کشور وضعیت مناسبی ندارد .

مشهدی عباسی در ادامه این مطلب افزود : متقاضیان مسکن مهر در دماوند چند سال پیش هزینه انشعاباتی مانند آب را پرداخت کرده اند ولی دستگاههای زیربط خواستار افزایش درستی هزینه انشعابات در راستای تقویت زیرساخت ها می باشند .

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : متاسفانه دستگاههای خدمات رسان، پول آب و برق و گاز را گرفته اند ولی خود خدمات رسانی در حوزه مسکن مهر در شهرستان دماوند را انجام نمی دهند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.