ساری؛

اجرای طرح حمل و توزیع آرد به منظور یکپارچه سازی نرخ نان یارانه ای و تحویلی

به منظور یکپارچه سازی نرخ نان یارانه ای و تحویلی طرح حمل و توزیع آرد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: با توجه به اجرای طرح یکپارچه سازی حمل و توزیع آرد باید نرخ نان یارانه ای در سراسر استان و نرخ آرد تحویلی به همه نانوایان استان هم یکی باشد.

ملک با بیان اینکه به اینکه طرح یکپارچه سازی حمل و توزیع آرد در بیشتر استان های کشور به اجرا در آمده است، افزود: یکسان شدن نرخ آرد تحویلی به نانوایان استان برای تولید نان یارانه ای، کاهش قیمت آرد تحویلی به مناطق روستایی، حذف واسطه های غیر ضروری، شفاف سازی و دسترسی آسان به اطلاعات صحیح، اعمال کنترل و نظارت دقیق و جلوگیری از تخلف و عدم خروج آرد یارانه ای از شبکه مصارف خبازی و تسریع در فرایند خرید از فواید مهم اجرای این طرح است.

به گفته مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور طرح یکپارچه سازی حمل و توزیع آرد به صورت آزمایشی در خرداد امسال در شهرستان های تنکابن، رامسر، بهشهر و گلوگاه اجرا شد و قرار است از این ماه در همه شهرستان ها اجرایی شود.

ملک یادآور شد: در اجرای طرح یکپارچه سازی حمل و توزیع آرد شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس مسئولیت حمل و توزیع آرد از درب کارخانجات آرد تا درب خبازی و همچنین آرد خانه پز را بر عهده دارد.

انتهای پیام //گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.