اصفهان؛

توزیع 4 هزار بسته نان بین شهروندان اصفهانی

بعد از ظهر چهارشنبه 10 تیرماه به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) 40 هزار بسته نان بین شهروندان اصفهان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، مسئول بنیاد مهدویت آینده پژوه اصفهان بیان کرد: امسال بیست و پنجمین سال متوالی است که سفره کرم امام حسن مجتبی (ع) در استان اصفهان فعال است.

مهدی نیلی پور ضمن بیان اینکه طرح سفره کرم امام حسن مجتبی (ع) در دومرحله اقدام به توزیع نان می کند، گفت: در مرحله اول تعداد 400 نانوایی در سطح شهر بسیج شده اند که روز جهارشنبه 10 تیرماه مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در یک وقت پخت نان به هر فرد 5 قرص نان هدیه داده شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم این طرح نیز با توزیع 40 هزار بسته نان بین شهروندان اصفهان انجام می شود که در هر بسته بندی یک قرص نان محلی کمشچه قرار می گیرد و با مهر حضرت امام حسن مجتبی (ع) توزیع می شود.

مسئول بنیاد مهدویت آینده پژوه اصفهان ضمن بیان اینکه هزینه برآورد شده این طرح 100میلیون تومان است، بیان کرد: روز چهارشنبه 10 تیر ماه در 15 نقطه شهر خیمه هایی برپا می شود که بسته های نان از طریق این خیمه ها به شهروندان هدیه می شود.

مهدی نیلی پور با اشاره به اینکه 200 نفر امروز و فردا بسته بندی نان ها را به عهده دارند، افزود: تعدادی از این بسته ها به عنوان تبرک در بیمارستان های الزهرا، کاشانی، سیدالشهدا و چمران توزیع می شود.

طرح سفره کرم امام حسن مجتبی (ع) به همت شیفتگان امام حسن مجتبی در ستاد مرکزی بنیاد حضرت مهدی (ع) و ستاد های مسجد دمبان، مسجد پناهی، مسجد خان احمد آباد و مسجد امامزاده شاه امیر حمزه به اجرا در می آید. 


انتهای پیام/گ
برچسب ها: توزیع ، نان ، سفره ، کرم ، امام حسن ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.