مسابقات قرآنی «ربیع القلوب» به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (علیه السلام)کاشان ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (علیه السلام)کاشان گفت: این مسابقه قرآنی با محوریت «مسبحات قرآن کریم» در سه رشته حفظ، روخوانی و روان خوانی،ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با هدف ترویج انس و تدبر اجرا می شود.

حجت الله پیران کاشانی با اشاره به اینکه "مسبحات "سوره هایی هستند که باعبارت«يُسَبِّحُ لِلَّهِ» و نظیرآن شروع می شود گفت:علت نامگذاری این سور به مسبحات اینست که با تسبیح خدا آغاز می شود.

به گفته وی،مسبحات شامل سوره های مبارک «اسراء» ،«حدید»، «حشر»، «صف»، «جمعه»، «تغابن» و «اعلی» است که تلاوت هر کدام دارای فضایل و برکات زیادی است.

پیران کاشانی، برگزاری مسابقات قرآنی «ربیع القلوب» برای ششمین سال متوالی در شعب خواهران این موسسه را یادآورشد و گفت:این مسابقات ویژه قرآن آموزان و اعضای موسسه در سال تحفیظی 94-93 است که از تیرماه 93 تا پایان خردادماه 94 در کلاس های موسسه حضور داشته اند .

وی نحوه ارزشیابی در هر سه رشته را به صورت برگزاری آزمون شفاهی خاطرنشان کرد و گفت: به 70 نفر از شرکت کنندگان در رشته های مختلف و 2مربی برتر نیز درصورت حضور حداکثری اعضای کلاس در مسابقات و کسب حداکثری تعداد رتبه جوایزی اهدا می شود.

به گفته وی،آزمون رشته های حفظ، روخوانی و روان خوانی، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم را به ترتیب طی رو زهای 22 تا 24 تیرماه جاری در شعبه یک خواهران این موسسه واقع در خیابان اباذر،جنب ساختمان مرکزی شهرداری،کوی شهید قطان کاشان برگزار می شود.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: رمضان ، قران ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.