دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: مانور آمادگی مدیریت بحران در محل ایستگاه تقلیل فشار شماره 315 امروز برگزار می‌شود.

کیوان فاتحی منش در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار کرد: در راستای برگزاری مانورهای مدیریت بحران در ستاد مدیریت بحران منطقه یک، مانور آمادگی مدیریت بحران با هدف مهار گاز و اطفاء حریق ن عملیاتی کردن سیستم مدیریت بحران در محل ایستگاه تقلیل فشار شماره 315اراج برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: این مانور با مشارکت شرکت گاز منطقه 5 گاز رسانی با هدف آزمایش میزان آمادگی و هماهنگی، برآورد کیفی و کمی منابع، عملیاتی کردن سیستم مدیریت بحران، ایجاد فرهنگ ایمنی و تمرین و هماهنگی در به کار گیری تجهیزات طبق سناریوی از پیش تدوین شده در منطقه برگزار می‌شود.

فاتحی منش تصریح کرد: در این مانور به منظور تمرین تیمهای عملیاتی با هماهنگی اداره گاز، ایستگاه تقلیل فشار شماره 315 اراج جهت برگزاری مانور تخصصی مهار گاز و اطفاء حریق انتخاب شد در همین راستا سناریوی اولیه با توجه به مخاطرات محتمل در محل این ایستگاه شناسایی توسط اداره گاز تهیه شد.

وی افزود: در این مانور اقدامات پیش بینی شده و سازمانهای در گیر در عملیات، در قالب مانور دور میزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از بررسیهای به عمل آمده و نهایی شدن سناریو، این مانور به صورت عملیاتی برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار