دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.


دفتر معاون اول رییس جمهوری با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تاکنون جهانگیری هیچگونه فعالیتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نداشته است.


یک منبع نزدیک به احمدی نژاد شایعه بازداشت "محمدشریف ملک‌زاده" رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی گردشگری دولت دهم را تکذیب کرد.


معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه تفکیک وظایف ناشی از قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به مقاوله نامه کار دریایی مصوب سازمان بین المللی کار – مصوب 1389 – را ابلاغ کرد.


رئیس جمهوری، «قانون یادداشت تفاهم بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه‌ در مورد استفاده مشترک از دروازه‌های مرز زمینی «رازی» و «کاپی‌کوی» و تشریفات (پروتکل) اصلاحی آن» را برای اجرا ابلاغ کرد.


رئیس جمهوری، «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کنیا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات بر درآمد و سرمایه و تشریفات (پروتکل) الحاقی آن» را برای اجرا ابلاغ کرد.

رئیس جمهوری، قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت کویت در زمینه کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی را برای اجرا ابلاغ کرد.


رئیس جمهوری، قانون اصلاح ماده (۲۹) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.


رئیس جمهوری، قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه مرز زمینی «سرو» و «اسندره» را برای اجرا ابلاغ کرد.


رییس جمهوری، قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سوسیالیستی ویتنام به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد را برای اجرا ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار