اعتراض کشاورزان آلمانی به تحریم روسیه

صدها کشاورز آلمانی با برپایی تظاهرات گسترده خواستار لغو تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک؛ کشاورزان آلمانی در شهر "ارفور" با برپایی تظاهرات گسترده نسبت به تحریم اقتصادی روسیه اعتراض کردند و از دولت این کشور خواستند به زیانی که از این ناحیه متحمل شدند، رسیدگی کند.

به دنبال تحریم اقتصادی روسیه از سوی اتحادیه اروپا، مسکو نیز در اقدامی متقابل، واردات مواد خوراکی تولید شده در اروپا را به این کشور متوقف کرد. کشاورزان آلمانی در تظاهرات اعتراض‌آمیز روز گذشته، دولت را به ناتوانی در پیدا کردن بازار جدیدی برای فروش محصولات کشاورزی‌شان متهم کردند. امتناع روسیه از خرید محصولات کشاورزی آلمان، قیمت این اقلام را به شدت کاهش داده است. اتحادیه‌ کشاورزان آلمان از مقامات دولتی خواست یا فکری برای فروش محصولات کشاورزی کنند و یا به تحریم روسیه خاتمه دهند. پس از ممانعت روسیه از خرید محصولات غذایی اروپا، کشاورزان آلمانی در سال 2014 (1393) متحمل حدود 600 میلیون یورو خسارت شدند.

اتحادیه اروپا به بهانه دخالت روسیه در بحران داخلی روسیه، تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور وضع کرده است. "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، نیز اوت 2014 (مرداد 1393) در اقدامی متقابل، خرید محصولات کشاورزی و خوراکی را از اتحادیه اروپا ممنوع اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار