رودهن؛

شهریار کمبود بیمارستان و مراکز درمانی دارد

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در غرب تهران سرشار از ضعف و کمبود هاست گفت: شهرستان شهریار در بیخ گوش پایتخت کمبود بیمارستان و مراکز درمانی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، حسین گروسی در مورد وضعیت زیر ساخت ها در شهریار گفت: شهرستان شهریار یکی از مناطق غرب استان تهران است و در بحث زیر ساخت ها از کمبود ها و ضعف های مشترک با سایر شهرستانهای پایتخت برخوردار است .

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: زیرساخت های بهداشتی و درمانی در غرب تهران سرشار از ضعف و کمبود می باشد و این خلاء ها در حوز بهداشت و درمان شفاف است .

گروسی با تاکید بر اینکه کمبود بیمارستان برچسب مهم ضعف زیر ساختی بر چهره شهرستان شهریار است اضافه کرد: مراکز درمانی و بیمارستانها در این منطقه از غرب پایتخت متناسب با جمعیت رشد نداشته است .

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی باید با هدایت برنامه های خود به سمت تهران خلاء کمبود بیمارستان و مراکز درمانی را پر کند .

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.