ملی پوش جودو گفت: می‌خواهم تلاشم را بیشتر کنم و دیگر مدال برنز نگیرم و به مرد طلایی جودو تبدیل شوم.

سعید مولایی ملی پوش جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شدت تمرینات بالا رفته و چون هفته آینده به مسابقات جایزه بزرگ مغولستان اعزام میشویم باید در اوج آمادگی باشیم.
 
فشار تمرینات تا آخر هفته زیاد خواهد بود، ما تقریبا 5 ماه است که در اردوها هستیم و از عید تمرینات پرفشاری را دنیال کردیم و برنامه‌ها فشرده است و امیدوارم با این فشردگی بتوانم خودم را به اوج آمادگی برسانم.
 
وی در ادامه افزود: من با تمام وجودم می جنگم و می‌خواهم با کسب یک مدال خوش رنگ ناکامی‌های گذشته را جبران کنم شرایط بدنی خوبی دارم و فقط می‌جنگم برای کسب بهترین مدال و می‌خواهم همیشه برای کشورم افتخار آفرینی کنم.
 
از مربیان هم تشکر می‌کنم چون برای ما زحمات زیادی کشیده‌اند و امیدوارم بتوانم با تلاش زیاد مزد زحمات آنها را بدهم.
 
مولایی تاکید کرد: به مردم و اهالی جودو قول می‌دهم که دیگر مدال برنز نگیرم و مدال‌های بهتری را کسب کنم تا مردم کشورم را خوشحال کنم و با دعای مردم و تلاش خودم و امید به خدا به مرد طلایی جودو تبدیل شوم.
 
مسابقات مغولستان از سطح بالایی برخوردار است چون تمام قهرمانان جهان و المپیک برای کسب سهمیه در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد برای من قهرمان جهان و المپیک تفاوتی نمی‌کند چون روزی هم باید در دنیا آقایی کنم و قهرمان جهان شوم.
 
مولایی در خصوص بازگشت میران گفت: از بزرگان و مفاخر جودو ایران است و اگر ایشان به اردو بیاید ما از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: انشااله بیاید و در هر رده سنی که می‌خواهند شرکت کند چه پیشکسوتان و چه بزرگسالان بتواند مدال طلا بگیرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار