تیم ملی سه نفره جودو کشورمان باتک مدال برنز مولایی دست خالی برنگشت و قاسمی نژاد هم انتظارات را برآورده نکرد

مولایی مرد برنزی این روزهای جودو ایران/عملکرد ضعیف قاسمی نژاد و مشکل بزرگی به نام اسرائیل
به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مسابقات جودو کاپ اروپا به میزبانی شهر مینسک بلاروس با حضور 227 جودو کار از 34 کشور جهان طی روزهای 16.17 خرداد ماه برگزار شد و تیم ملی جودو کشورمان نیز با سه جودوکار راهی این رقابت‌ها شد.

تیم ملی کشورمان با ترکیب مولایی در 81- کیلو گرم، امیر قاسمی نژاد در 90- کیلو گرم و جواد محجوب در 100- کیلو گرم در این مسابقات حاضر شد ولی  پس از قرعه‌کشی و هم گروهی جواد محجوب با نماینده رژیم اشغالگر قدس با تصمیم کادر فنی از حضور در مسابقات انصراف داد و تیم ملی جودو کشورمان با 2 جودوکار در مسابقات حاضر شد.

در وزن90- کیلو گرم امیر قاسمی نژاد در دور اول به مصاف دیوید از جمهوری چک رفت و در دو دقیقه و 48 ثانیه با ضربه فنی از مسابقات خداحافظی کرد و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

قاسمی نژاد که به جای جمالی به این رقابت‌ها اعزام شده بود عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت و نشان داد که جودو ایران در این وزن هم جودوکار شش دانگ ندارد.

 در وزن 81- کیلو گرم سعید مولایی تنها جودوکار باقی مانده کشورمان در این مسابقات که به تازگی به این وزن آمده و توانسته شایستگی‌های خود را در وزن جدیدش به رخ اهالی جودو بکشد و خودی نشان بدهد.

 وی که جدیدا به امید مسئولان و کادر فنی تیم ملی جودو تبدیل شده انتظارات را بالا برده و تا جایی که در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کند کادر فنی یک مدال را برای او کنار می‌گذارند.

مولایی در مسابقات کاپ اروپا در  دور اول استراحت کرد و با سه پیروزی متوالی مقابل دیمیتری تراویس‌ از فرانسه، الکسی از بلاروس و دومینگ از آلمان به نیمه نهایی رسید دراین مرحله مقابل سیلوا از کوبا شکست خورد در دیدار رده بندی به مصاف آندرانیک از ارمنستان رفت و با شکست دادن وی به مدال برنز دست یافت.

وی که پیش از این مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا و مدال برنز مسابقات گراند پریکس ترکیه را کسب کرده بود به مرد برنزی این روزها جودو تبدیل شده که امیدواریم با توجه به شرایط بدنی، انگیزه و سن و سالی که دارد به مرد طلایی جودو تبدیل شود که این دور از ذهن نیست ولی این اتفاق حمایت و توجه مسئولان فدراسیون را می‌طلبد تا اتفاقی که برای جواد محجوب افتاد برای این قهرمان نیفتد و بتواند شایستگی‌های خود را بیش از پیش به رخ همگان بکشد و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بالا برود.

 تک مدال برنز سعید مولایی تنها رهاورد تیم ملی سه نفره جودو کشورمان از رقابت‌های کاپ اروپا در بلاروس بود که تیم مردان ایران را در مکان پانزدهم این مسابقات برد.

گفتنی است: از امروز اردویی چهار روزه در این شهر برگزار می شود که سه جودوکار کشورمان نیز در این اردوی مشترک حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بلاروس ، تیم ، جودو ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار