کرمان؛

پلیس کرمان برای اجرای قانون جدید دادرسی آماده است

فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با رئیس دادگستری استان کرمان گفت: استان کرمان برای اجرای قانون جدید دادرسی آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان ،سردار حسین چناریان افزود: در سطح استان کرمان آمادگی لازم برای اجرای قانون جدید قضایی به وجود آمده است و امیدواریم این قانون با کمترین مشکلات اجرایی می شود.

سردار حسین چناریان افزود: در این رابطه آموزش همکاران پلیس  و صدور کارت های ویژه نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: حضور رییس کل دادگستری که با شناخت و تجربه در این مقام قرار گرفته اند و اراده جدی دستگاه قضایی در توسعه امنیت در جامعه بسیار تاثیرگذار بوده است .

وی ضمن تقدیر از اقدامات یگان ویژه ، گفت: ماموران این یگان هم پشتیبان نیروهای انتظامی هستند و هم ماموریت های خاص خود را انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار دستگاه قضایی در برخورد با روزه خواری با جدیت وارد صحنه شده است و به وظایف خود عمل می کند

رئیس دادگستری استان کرمان نیز در این دیدار گفت:عدالت یکی از مولفه های اساسی جامعه است و به دلیل اهمیت این موضوع، بسیاری از نهادها در راستای تحقق این امر تلاش می کنند.

یدالله موحد افزود: هدفاز آئین دادرسی جدید این است که مردم دادرسی عادلانه و منصفانه ای را در اختیار داشته باشند تا آرامش و عدالت برای آنها ایجاد شود.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.