رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: استفاده از تجربیات افرادی که در ورزش در سطح ملی درخشیده اند به ارتقا ورزش کرمان کمک می کند.

استفاده از تجربیات ملی پوشان برای ارتقا ورزش کرمان الزامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از کرمان، رضا سلطانى مدير تيم هاى ملى فدراسيون پرورش اندام به همراه حسن رنگرز قهرمان کشتى المپيک و جهان روز گذشته در حضور جمع کثيرى از ملى پوشان کرمانى رشته هاى مختلف ورزشى با رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان دیدار کردند.

در اين ديدار که با حضور حدودا 500 ورزشکار برگزار شد درمورد آخرين وضعيت هيئت هاى ورزشى استان کرمان بحث و تبادل نظر شد و ورزشکاران رشته هاى مختلف ورزشى استان به بيان مشکلات و دغدغه هايشان پرداختند.

زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان دراین دیدار گفت: کرمان معدن استعدادهاى رخشان ورزشى است که بايد با برنامه ريزى از اين مهم بهره گرفته شود.

وی رونمایی از سند کاربردی ورزش توسط وزیر ورزش را توجه به این مسئله دانست.

رضا سلطانى قهرمان سابق جهان و مديرفعلى تيم هاى ملى فدراسيون پرورش اندام ايران نیز در این نشست گفت: استان کرمان پتانسيل هاى زيادى در ورزش دارد و بايد از اين توان براى عرض اندام در سطح کشور و جهان استفاده شود.

سلطانى با اشاره به قهرمانى هاى کسب شده توسط جوانان کرمانى در ميادين کشورى و جهانى در ساليان پيش افزود: بايد ورزش به دست ورزشکاران دلسوز سپرده شود و از حضور سياسيونى که الفباى ورزش را نميدانند جلوگيرى شود.

اين قهرمان سابق جهان خاطر نشان کرد: امروزه در دنيا رعايت اصولى و صحيح پارامترهاى ورزشى موجب پيشرفت و ترقى مي شود و اين دقيقا همان مهمى است که ما هم در فدراسيون پرورش اندام و هم در هيئت بدنسازى و پرورش اندام تهران در نظر گرفته ايم و به آن پايبنديم.

سلطانى تصریح کرد: ورزش قهرمانى لوازمى دارد که بايد توسط مسئولين امر فراهم شود و اگر اين لوازم فراهم شود قطعا اثرات مثبتى بر ورزش خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ملی ، ورزش ، کرمان ، جوانان ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.