کرمان؛

وقتی قاتل از طریق ردیابی پلیس فتا به دام می‌افتد!

فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت، از دستگيری قاتل فراري بعد از گذشت 8 ماه توسط اقدامات سايبری ماموران پليس فتا اين شهرستان خبر داد.

وقتی قاتل از طریق ردیابی پلیس فتا به دام می افتد!به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران  از کرمان؛ وبنا به اعلام پايگاه خبری پليس، سرهنگ مهريار سعيدي با اعلام اين خبر گفت:پس از وقوع قتل مسلحانه فردی به هويت «ع – س» در شهرستان جيرفت بلافاصله پرونده در دستور كار پليس قرار گرفت.

وی در تشريح وقوع اين قتل اظهار کرد: قاتل بعلت اختلاف قبلي و خانوادگي با يك قبضه اسلحه غير مجاز اقدام به قتل شخصي بنام (ع-س) مي نمايد و از همان لحظه ارتکاب قتل ؛ متواري مي شود.

سعیدی  افزود: با توجه به اينکه قاتل پس از وقوع قتل به استانهاي همجوار متواري گرديده و محل اختفاء خود را به نقاط مختلف تغيير مي داد، شناسايي محل اختفاء قاتل با مشکل مواجه شده بود، تا اينکه توسط مقام محترم قضايي پرونده جهت شناسايي ودستگيري متهم در اختيار پليس فتا شهرستان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: پليس فتا اين شهرستان با انجام يك سري اقدامات فني و اطلاعاتي ، و بررسي حسابهاي اقوام و خانواده قاتل نسبت به خريدهاي و برداشت هاي غيرحضوري از طريق اطلاعات كارت هاي بانكي و احصال شماره تلفن ها و تطابق آن با پرينت هاي ورودي و خروجي مكالمات و از طرفي اطلاع موثق مبتني بر روش هاي اطلاعاتي و تجميع آنها مشخص گرديد كه قاتل با شماره تلفن هايي با خانواده اش در ارتباط و از طريق آنها حمايت هاي لازم به وي صورت مي پذيرد.

وي افزود :سرانجام پس از ماهها تلاش شبانه روزي پليس فتا واستفاده از شيوه هاي پيچيده ونوين در فضاي مجازي با رصد نمودن مداوم قاتل در شهرهای مختلف نهايتا به محض عزيمت وي به زادگاهش در جيرفت و دقايقي پس ازمخفي شدن در منزل اقوام خود ، در يك عمليات غافلگيرانه به پشتيباني اكيپ هايي از ساير واحدهای انتظامي دستگير و به پليس فتا انتقال و پس از بازجويی، نامبرده به وقوع قتل اعتراف و پرونده به همراه متهم تحويل مراجع قضايي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت در پايان، با اشاره به اينكه پليس از هيچ تلاشي در مسير تأمين امنيت جامعه و ارتقاء احساس آرامش و آسايش مردم دريغ نمي کند، خاطرنشان كرد: با حضور مقتدرانه اجازه كوچكترين حركتي كه باعث سلب آسايش و آرامش مردم باشد را نخواهيم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.