مسئول موسسه مسجد گفت: دوره های کوتاه مدت و بلند مدت مدیریت ،اداره و امامت مساجد توسط موسسه مسجد برگزار میگردد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران قم ؛حجت الاسلام تقی قرائتی با اشاره به فعالیتهای مساجد از صدر تاریخ اسلام  و خدمات بسیار آن در جامعه، فعالیت های موسسه مسجد را اتاق فکر و مدیریت همه جانبه مساجد اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد نیازهای موجود و فعالیت های مساجد در همه امور مورد  نیاز جامعه است که بازه  وسیعی از همه حرکتهای اجتماعی خانواده ، علمی و آموزشی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی و تجاری را در برمیگیرد.

مسئول موسسه مسجد عنوان کرد: کاملترین کتابخانه مسجد در اختیار موسسه مسجد میباشد که در تمام دنیا نظیر آن یافت نمیشود.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های موسسه مسجد در تمامی زمینه های پژوهشی ، دروس حوزوی ،تحقیق و برگزاری سمینارهای معماری ساخت  ، مدیریت منابع مالی و هزینه ای مساجد مشغول به فعالیت است.

وی خاطر نشان کرد موسسه مسجد  مجری و برگزار کننده دوره های کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه های مدیریت ، امامت و اداره مسجد است که در زمینه های بین المللی امور مساجد مشغول به فعالیت می باشد.

در پایانحجت الاسلام تقی قرائتی تصریح کرد: مسجد به همه اقشار و افراد جامعه  تعلق دارد که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نیز به این امر اهمیت و تاکید بسیار داشتند و مدیریت ، امامت ، ساخت و احیاء مساجد در این برهه زمانی وظیفه همه مسلمانان جهان است .


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.