نمایشگاه نقاشی و طراحی "درد واره ها" از 30 خرداد به مدت دو هفته در گالری شماره یک نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان دایر است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، نمایشگاه نقاشی و طراحی "درد واره ها" شامل 35 اثر با موضوع طنز تلخ اجتماعی با گرایشات و سبک اکسپرسیو و بیان و اغراق احساسات شدید در فرم،خط و رنگ و کژ نمایی واقعیت ها است که با بهره گیری از تکنیک اکرولیک، مداد رنگی، مداد کنته، پاستل گچی، زغال و رنگ و روغن به همت اکرم استکی بر روی کاغذ و بوم به تصویر کشیده شده و در تابلو هایی در ابعاد مختلف همچون 120 در 80، 110 در 110، 100 در 70، 2 متر در 60 به نمایش گذاشته شده است.

اکرم استکی موفق به دریافت لیسانس نقاشی از دانشگاه شهید باهنر کرمان و فوق لیسانس پژوهش هنر از دانشگاه هنر اسلامی تبریز شده است، تا کنون در شش نمایشگاه گروهی شرکت داشته و نمایشگاه نقاشی و طراحی "درد واره ها" اولین نمایشگاه انفرادی ایشان است.

این هنرمند از کودکی به فعالیت های هنری علاقه مند و در این زمینه فعال بوده اما فعالیت هنری را به صورت تخصصی از سال 79 زیر نظر اساتید مجرب از سراسر ایران آغاز کرده است.

از اساتید بنام این هنرمند می توان استاد همایون سلیمی، استاد حسن بند، استاد حسن سلاجقه، بهاءالدین محمدی راد، استاد اصغر جوانی و استاد محمد ایران منش را نام برد.

گفتنی است، نمایشگاه مذکور در تاریخ معین، همه روزه از ساعت 9 الی 13 و 16 تا 20 در محل برگزاری نمایشگاه ها در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان بر پا و پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: نقاشی ، کتاب ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.