فرماندار شهرستان اهر گفت: حرفه آموزی معتادان یکی از الویت ها در شهرستان اهر است.

حرفه آموزی معتادان یکی از الویت ها در شهرستان اهر استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز، سید محمد عابدی، در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهر افزود: نبود کار یکی از عوامل کشیده شدن به سمت مواد مخدر از سوی معتادان است که اگر در این باره چاره اندیشی نشود ممکن است  معتادان بعداز بهبودی هم سراغ مواد مخدر بروند که باید حرفه آموزی معتادان که در زندان هستند در الویت قرار گیرد.

وی افزود: تاکنون در زمینه اشتغال معتادان در شهرستان اهر گام های خوبی از سوی مسئولان زیربط برداشته شده است که امیدواریم معتادانی که در زندان حرفه ای یاد می گیرند بتوانند بعد از بهبودی و آزادی دنبال شغل مناسب در ارتباط با حرفه آموزش دیده بروند.

فرماندار شهرستان اهر گفت: اعتیاد نه تنها گریبان فرد معتاد بلکه خانواده ها و جامعه را هم می گیرد که باید در جهت جهت جلوگیری از کشیده شدن جامعه و به خصوص جوانان  به سمت اعتیاد گام برداشته شود.

وی، افزود: آموزش یکی از بهترین روش های  پیشگیری از اعتیاد است که در این زمینه باید آموزش ها و آگاهی های لازم به خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان داده شود.

فرماندار شهرستان اهر گفت: مسئولان کشوری، استانی و به خصوص مسئولان شهرستان اهر آرزوی ریشه کنی اعتیاد در کشور را دارند اما این تحقق نخواهد یافت مگر اینکه خانواده ها نیز مسئولان را در این زمینه همراهی و یاری کنند.

وی همچنین با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: در این هفته اجرای برنامه های مختلف از سوی ادرات زیربط پیش بینی شده است که امیدوریم این برنامه ها گامی برای آگاهی مردم و به خصوص نسل جوان از آسیب های ناشی از سوء مصرف مواد مخدر باشد.

عابدی همچنین خواستار واگذاری زمین از سوی شهرداری اهر جهت احداث انجمن معتادان گمنام (ان ای) در شهرستان اهر شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.